Wednesday, July 11, 2007

Pak Man Satay....

Semalam semasa balik kerja, rasa mcm nak makan satay jer, sebab dah lama x makan satay, so kalau saya nak pi makan satay pun, selalu nya saya akan lepak kat kedai member yg jual satay di melaka ni, so gerai " Pak Man Satay " memang menjadi kesukaan saya.

Dari segi kuah dan satay nya memang enak dimakan, harga secucuk satay pula 40 sen.
Member saya yg jual satay ni nama nya Dollah, kami dah berkawan sejak tahun 1998 lagi, member rapat juga la kira nya, so semalam saya makan satay 10 cucuk dan ketupat nya, memang lazat dan enak.
Jika anda semua nak tahu, satay yg sedap adalah kerana dari ramuan kuah nya sendiri, kuah satay yg sedap, boleh menjadikan satay yg dimakan itu, menjadi lebih enak dan lazat.

Tapi x boleh makan selalu, sebab byk kolestrol.



" Gerai Pak Man Satay "


Bro Rick Says....
Sesiapa nak makan satay, jom ke sini, rick akan belanja anda semua....

No comments: